Ρύθμιση για διακρινόμενους αθλητές
Το άρθρο 169 του υπό ψήφιση νομοσχεδίου τροποποιεί το άρθρο 410 του νόμου 4957/2022, με σκοπό να διορθώσει τα προβλήματα που προέκυψαν από αναβολή αγώνων, λόγω covid-19, τα έτη 2020 ή το 2021. Τα άρθρο 410 γίνεται:
Άρθρο 410
Αναγνώριση αγωνιστικών διακρίσεων για τα έτη 2020, 2021, 2022 – Εισαγωγή αθλητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023
- Ειδικά για το έτος αγωνιστικών διακρίσεων 2022, το πρώτο εδάφιο της παρ. 8 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999 (Α` 121) ισχύει για αθλητές και αθλήτριες που κατακτούν 1η έως 8η νίκη σε παγκόσμιο πρωτάθλημα, ή 1η έως 6η νίκη σε πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα ανδρών γυναικών, νέων ανδρών νέων γυναικών, εφήβων νεανίδων, σε αθλήματα ή αγωνίσματα αθλήματος για τα οποία, λόγω της εφαρμογής των μέτρων πρόληψης της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, δεν διεξήχθησαν οι παραπάνω διοργανώσεις εντός των ετών 2020 ή 2021, όπως αποδεικνύεται από σχετική βεβαίωση της οικείας αθλητικής ομοσπονδίας. Η παρούσα ισχύει στις περιπτώσεις, που ο αθλητής ή η αθλήτρια θα είχε αγωνιστεί εντός των ετών 2020 ή 2021 και δεν κατέστη δυνατή η ολοκλήρωση της αγωνιστικής διαδικασίας λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 στην ίδια ηλικιακή κατηγορία με αυτήν στην οποία κατέκτησε νίκη κατά το έτος 2022.
- Ειδικά για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, για το οποίο αθλητής ή αθλήτρια υποβάλλει αίτηση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η διάκριση σε ατομικό άθλημα, πλην των Ολυμπιακών, Παγκόσμιων και Πανευρωπαϊκών αγώνων, δύναται να έχει κατακτηθεί έως τη 19η.9.2022.
- Διακρίσεις της παρ. 8 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999 που κατακτήθηκαν ειδικά κατά τα έτη αγωνιστικών διακρίσεων 2020 και 2021, πλην αυτών που επιτεύχθηκαν σε ολυμπιακούς, παγκόσμιους και πανευρωπαϊκούς αγώνες, λαμβάνονται υπόψη, κατά παρέκκλιση του τρίτου εδαφίου της περ. γ) της παρ. 10 του άρθρου 34 του ν. 2725/1999, αν έχουν κατακτηθεί εντός των πέντε (5) τελευταίων ετών πριν από το ακαδημαϊκό έτος για το οποίο υποβάλλεται αίτηση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.».
Πηγή : Οδηγός Σταδιοδρομίας
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!